Bli tränare i FC Rosengård

Vi välkomnar dig som har ett stort eget driv och nyfikenhet!

FC Rosengårds vision är att skapa ett jämlikt Malmö som inkluderar alla områden och människor. Där alla barn och familjer vågar tro på sina drömmar och har mål för framtiden. Både på och utanför plan.

För att dessa drömmar kan gå i uppfyllelse behövs det kompetenta och drivna ledare.

Vi söker tränare med ett stort intresse för fotboll och ännu större nyfikenhet kring människor. FC Rosengård jobbar för inkludering, långsiktighet och hållbarhet inom idrott.

Vi driver vår ungdomsverksamhet utifrån ett tydligt ramverk som ska hjälpa dig att lyckas i dubbel bemärkelse. Du ska kunna utvecklas på ett individuellt plan som tränare och du ska kunna lyckas med ditt uppdrag - att utbilda framtida fotbollsspelare.

Framgång är för oss om våra ungdomsspelare fortsätter spela och engagera sig i idrott hela livet och när de når den nationella och internationella eliten. Hos oss blir det dagliga arbetet en utbildning i sig. Vi hjälper tränare att bli skickliga i att planera träningsinnehåll, designa övningar utifrån arbetssättet för laget och coacha enligt klubbens identitet. Vi hjälper dig att driva utvecklingen av klubbens spelare i områden som fysiologi, fotbollspsykologi och egen analys med hjälp av video.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Berätta om dig själv *
Vi vill lära känna dig lite innan vi träffar dig för första gången.
Vad motiverar dig att vara tränare? Vilka erfarenheter har du av att vara ledare för unga? Finns det något område av idrott/fotboll som du tycker är speciellt intressant?

Har du annat som du gärna vill vi ska få veta så är du mer än välkommen att skriva även det.
Tidigare uppdrag *
I vilka föreningar (eller organisationer) har du varit ledare tidigare?
För vilka grupper har du varit ledare?
Utbildningar *
Vilka idrottsutbildningar eller pedagogiska utbildningar har du?
Vilka delar av verksamheten är du mest nyfiken på? *
Barnfotboll, flickor
Barnfotboll, pojkar